מנהל/ת שרשרת אספקה לקבוצת פוליביד | מעברים נגב מערבי

מנהל/ת שרשרת אספקה לקבוצת פוליביד

מנהל/ת שרשרת אספקה לקבוצת פוליביד

17/03/2025
תחום: 
טכנאים / הנדסאים
לוגיסטיקה ותפעול
רכש / יבוא / יצוא
תעשייה וניהול
מקצוע: 
מנהל/ת תפעול ולוגיסטיקה
תאור תפקיד: 

אחריות על ניהול כולל של כל הפעילות הלוגיסטית, ההפצה והרכש בארגון, תוך דגש על יצירת תהליכים אופטימליים להפחתת עלויות ושיפור איכות השירות ללקוחות. אחריות על תיאום בין מחלקות פנימיות וגורמים חיצוניים, ניהול צוותים, ניהול מלאי, רכש, והפצה, כמו גם שיפור מתמיד במערכות המידע הלוגיסטיות. משרה מלאה, כוללת שעות גמישות במידת הצורך.

תחומי אחריות עיקריים:

  1. ניהול רכש ואספקה:
    • אחריות כוללת על תחום הרכש וקבלת  חומרי גלם ומוצרים, לרבות בחירת ספקים, משא ומתן עם ספקים קיימים, ביצוע מכרזים וקליטת ספקים חדשים.
    • תיאום וליווי כל תהליך הרכש תוך עמידה בזמני אספקה ותקציב.
    • ניהול מלאי אופטימלי ומאוזן למניעת חוסרים ועודפי מלאי.
  2. ניהול מערך ההפצה:
    • אחריות להפצת מוצרי החברה ללקוחות, ניהול מערך הלוגיסטיקה, ובחירת ספקי ההובלה.
    • אופטימיזציה של תהליכי הפצה, ניהול נהגים אל מול חברת ההובלות והבטחת עמידה בזמני אספקה.
    • ניהול יעיל של עלויות ההובלה ושיפור מערך הלוגיסטיקה הקיימת.
  3. בקרת מלאי ושיפור תהליכים:
    • ניהול מלאי באופן יעיל
    • ניהול ספירות מלאי תקופתיות, ניתוח תוצאות ויישום אמצעי שיפור.
    • עבודה עם מערכות ERP פריורטי לניהול מלאי ושימוש במודולים לוגיסטיים.
  4. בקרת עלויות וחיסכון:
    • פיקוח ושיפור מתמיד בעלויות אחסנה, הובלה ורכש.
    • ביצוע אופטימיזציה לתהליכים פנימיים כדי להקטין עלויות ולהגביר את היעילות.
    • עבודה עם צוותים על מנת לשפר את ניהול המלאי, קיצור זמני תגובה ושיפור השירות ללקוח.
  5. ניהול צוותים ותקנים:
    • ניהול והובלת צוות המחלקה, כולל הפצה, מלגזנים, רכש ונהגים
    • בקרה על ביצועים ועמידה ביעדים תפעוליים.
  6. בטיחות ועמידה בתקנים:
    • הקפדה על הנהגת נוהלי בטיחות עבודה ובקרה על תקני איכות.
    • עבודה עם כללי בטיחות תקניים ורגולציות בתחום הלוגיסטיקה וההובלה.
  7. שיפור וייעול מערכות מידע לוגיסטיות:
    • תפעול מערכות ניהול מלאי והפצה
    • אופטימיזציה של מערכות המידע לשיפור שקיפות המידע ויכולת תגובה מהירה לאירועים.
    • יישום כלים טכנולוגיים לשיפור בתהליכים הלוגיסטיים ושיפור יכולת המעקב "ON-LINE".
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון בלוגיסטיקה, תעשייה וניהול או תחום רלוונטי – חובה.
  • ניסיון של לפחות 5 שנים בתחום הלוגיסטיקה, רכש והפצה – חובה.
  • ניסיון בניהול צוותים לוגיסטיים בארגון גדול – יתרון.
  • ניסיון בהובלת פרויקטים בתחום הלוגיסטיקה ושיפור תהליכים
  • ניסיון בעבודה עם מערכות כגון:  Negev soft ,Priority, BI
  • ניסיון בניהול מו"מ
  • תכונות בולטות נדרשות: מנהיג – כריזמטי, אנליטי, יכולת עבודה תחת לחץ, עבודה בצוות

כישורים מקצועיים:

  • יכולת אנליטית גבוהה, ניהול תקציבים ויכולת ניהול נתונים.
  • יכולת קבלת החלטות אפקטיבית תחת לחץ ויכולת תיעדוף משימות.
  • מיומנויות ניהוליות ויכולת להוביל צוותים במצבי שינוי.
  • כישורי תקשורת ויכולת ניהול ממשקים בין-מחלקתיים.
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה מול לקוחות וספקים גורמי פנים בארגון
  • כישורים טובים בניהול פרויקטים, ייזום והטמעת שינויים.
השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
שעות עבודה: 
8-17
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור