רכז / ת תפעול לבית ספר לקידום הזדקנות מיטבית – החלפה לחל"ד עם אפשרות להארכה | מעברים נגב מערבי

רכז / ת תפעול לבית ספר לקידום הזדקנות מיטבית – החלפה לחל"ד עם אפשרות להארכה

רכז / ת תפעול לבית ספר לקידום הזדקנות מיטבית – החלפה לחל"ד עם אפשרות להארכה

18/05/2025
תחום: 
גיל שלישי
חברה וקהילה
מקצוע: 
מנהל/ת אדמינסטרטיבי/ת
תאור תפקיד: 

רכז / ת  תפעול לבית ספר לקידום הזדקנות מיטבית – החלפה לחל"ד עם אפשרות להארכה

בית הספר הלאומי לקידום הזדקנות מיטבית הינו שותפות של משרדי הממשלה: משרד הבריאות, משרד הרווחה והבטחון החברתי, המשרד לשוויון חברתי וקידום מעמד האישה, ביטוח לאומי וג'וינט אשל, הפועל לקידום פרקטיקות חדשניות של למידה והדרכה בקרב אנשי המקצוע ומנהלים במערכות הזקנה, במטרה לקדם הזדקנות מיטבית במדינת ישראל. 

הזדמנות להצטרף לצוות הפועל ליישום מטרה חשובה זו. אם את.ה בעל.ת יכולות אדמיניסטרטיביות גבוהות, יכולת מולטיטסקינג לניהול ההיבטים התפעוליים של בית הספר ובעל כישורים בינאישיים מעולים לצורך ריכוז הקשר מול הגורמים שותפים רבים.

תחומי אחריות מרכזיים:

  • תפעול מערכת הלמידה Moodle
    • הפעלה שוטפת של המערכת
    • פיתוח תכנים וכלים מקצועיים
    • סיוע בהטמעה והדרכת הצוות

 

  • ריכוז תחום כספים:
    • גבייה מלומדים וספקים – מעקב אחרי תשלומים באשראי והעברות בנקאיות, ביצוע תזכורות.
    • הכנת חוזים, טפסי הזמנה והתקשרויות עם ספקים (מרצים, כיבוד, כיתות)
    • ריכוז הצעות מחיר, חשבוניות, קבלות
    • הכנת דוחות חודשיים

 

  • תמיכה בניהול הקורסים: 
    • הפקת חומרי פרסום
    • הפקת חומרי עזר להדרכות
    • מענה ושירות ללומדים ולמתעניינים
    • תיאומים (כולל כיבוד, כיתות לימוד, סיורים מקצועיים)
    • תמיכה טכנית בקורסים ופעולות הדרכה המתקיימות בזום

פרטים נוספים: 

  • היקף: משרה מלאה
  • תחילת עבודה: יוני 2025
  • מיקום: בית הספר הלאומי להזדקנות מיטבית בבאר שבע - עבודה היברידית. ייתכנו נסיעות למרכז הארץ.
  • העסקה:  דרך חברת דיאלוג יעוץ ארגוני, מחקר והדרכה.
  • קורות חיים יש לשלוח למייל: maayang@amanet.co.il
  • רק פניות מתאימות יענו 

 

אם את.ה רואה את עצמך משתלב.ת בעשייה חברתית, עם תשוקה לתפעול מדויק וסיוע לאוכלוסיית הגיל השלישי – מוזמנ.ת לשלוח קורות חיים.
 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:

●      הכרות וניסיון בהפעלת מערכות למידה כדוגמת MOODLE

●      ניסיון קודם באדמיניסטרציה, יתרון לניסיון בתחום הכספים ו/ או בתחום ההדרכה

●      כישורים ארגוניים: סדר, ארגון והקפדה על פרטים, יכולת עבודה באופן עצמאי, בריבוי משימות ועמידה בלוחות זמנים

●      שליטה ביישומי מחשב: OFFICE- word, Excel, Power-Point Zoom - יכולת לזמן פגישות זום, לחלק לחדרים לתמוך טכנית בפגישות מרובות משתתפים.

●      תודעה שירותית 

●      יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובע"פ

●      יחסי אנוש: יכולות בינאישיות ויחסי אנוש גבוהים, תודעת שירות מפותחת ויכולת עבודה בצוות

השכלה נדרשת: 
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה: 
משרה מלאה
שעות עבודה: 
8:00-16:30
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור