למכללת ספיר דרוש.ה נציג.ת תמיכה טכנית – Help Desk לאגף טכנולוגיות מידע
למכללת ספיר דרוש.ה נציג.ת תמיכה טכנית – Help Desk לאגף טכנולוגיות מידע
27/05/2025תחום:
טכנולוגיה
מחשבים
מקצוע:
נציג/ת תמיכה
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
לפרטי המשרה והגשת מועמדות, יש להיכנס לקישור: https://app.civi.co.il/promo/id=812137&src=14142
המעוניינים/ות להגיש מועמדותם/ן למשרה יעשו זאת עד לתאריך 10/06/2025
השכלה נדרשת:
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה:
משרה מלאה
לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.
סגור